Days of Thunder

Handling: Varje lopp är att utmana döden. Med toppfarter runt 300 km/timmen pressar förarna såväl sina bilar som sig själva till det yttersta. En del kallar det stock-car racing, andra kallar det dödligt vansinne. Våghalsen Cole Trickle får chansen som förare. Han är ung och oerfaren men ovanligt tuff. Vid en bilfight med värste konkurrenten Russ Wheeler kraschar Cole och skadas. På sjukhuset blir han omhändertagen av den unga vackra läkaren Claire Lewicki. Hon kan med oinskränkt makt stoppa hans fortsatta karriär.

År: 1990

Peter Appel

Bilbo_one

Tom gör den här ganska dåliga filmen intressant. Men ändå bara en svag 3:a

Pesole

Tom Cruise och Nicole Kidman, det var deras första film och där dom var kär i varandra. De är en riktigt bra film, en som jag verkligen älskar hur mycket som helst. För den har en bra handling, de är det som gör den så bra. Man måste bara se den här filmen. Tom är väldigt snygg i den här filmen också.

Shellix

Tråkigare än såhär blir det knappast. Löjligt macho-osande och manuset kan läggas undet kategorin "urkasst" om man vill vara snäll...
Jag visste inte om jag skulle skratta eller gråta när idioterna till och med racade med rullstolarna på sjukhuset. Det är bara så patetiskt.

stankovic

TOm Crusie som Racingförare rätt cool film med coola bilscener.

ashkan

en bra speedig film med tom cruise

kaj08

Top Gun på hjul... Det här var inget vidare. Inte mycket till handling och det mesta tedde sig larvigt.

Superman

Helt ok film om man är lite bakis, behöver inte hänga med så mycket för att fatta storyn

Driven (2001)