Sweet home Alabama

Handling: Fast besluten att få ett slut på sitt äktenskap beger sig Melanie till sin hemstad Alabama. Väl hemma börjar hon få en annan syn på livet, kanske är det så att det hon trodde hon ville ha egentligen är ett liv hon inte alls vill leva.

År: 2002
Rhona Mitra
Nathan Lee Graham
Sean Bridgers

lill_saasta

den här filmen var väldigt bra! Rolig och seriös i ett men mest rolig!

Av en viss anledning hatar jag inte den här filmen; trots att jag absolut inte tycker om Reese Witherspoon eller romantiska komedier. Lite i stil med The Proposal så funkar den, men dock ganska förutsägbar.

en helt okej film, men lite väl förutsägbar för att jag ska ge den högre betyg. En väldigt svag trea

Jätte bra film och så men slutet suger!

Evenstar_92

Det som är tråkigt är att folk bara tycker den är tråkig ibörjan, bestämmer sig för att det ska förbli så och bara sitter och muttrar.
Den här filmen är jättesöt och underbar.
Reese har nog blivi en av mina personliga favoriter.

TheHobbit

jag har blandade tankar om denna film. den börjar starkt, mot mitten segar den sig så pass att man inte orkar se mer. men senare blir det spännande igen och slutet var mycket mycket bra! Men en film med bra betyg är en film som inte segar sig,. trotts de bra stunderna. en svag trea.

marilyn

En bra film, faktiskt! Handlingen var bra och skådespelarna grymt snygga! Speciellt Josh Lucas, he's my man! ;)

BlackHawk

usch fy! satt och längtade tills filmen var slut. Inget att titta på..