Idle Hands

Handling: 17-årige Anton är en helt vanlig tonårskille. Han är lat, totalt utan ambitioner eller mål, förutom att komma mycket närmare Molly. Men allt förändras en dag då han vaknar men en Halloweenförbannelse över sin högra hand. Den är inte längre en serie-sovare; den är en serie-slaktare vilket hans närmaste kommer att märka. På mycket nära håll.

År: 1999
Steve Van Wormer
Kelly Monaco
Timothy Stack

Zirgo

Haha, otroligt dålig story egentligen men jag antar man skrattar lite smått åt dom dåliga skämten och hur saker och ting utvecklar sig.

Rune

Skön komedi med oväntat mycket blod hade inga förväntningar men den var sevärd.

pineapple

skön film om man inte har några som helst förväntningar,jessica Alba gör den inte sämre :)

Jag tycker faktiskt att den här filmen är jättebra. Trots vissa oklarheter i historien och att jag först trodde att Seth Green spelade huvudrollen så var filmen jätterolig och flöt på bra. Devon Sawa var jättebra som Anton. Slutet var jättekul!

Kaktus

Skit cool ju.. och den blir ju inte dåligare av att Jessica Alba är med... snygg ju

The_Dude

Skräckkomedi som varken fick mig att bli skrämd eller att börja skratta. Lunkar på i behagligt tempo mellan lite schyssta låtar av bland andra Rancid, Mötley Cüre och Rob Zombie.

movie

Ja, den e väl OK men lite tramsig. Absolut inte otäck