She's So Lovely

Handling: Nick Cassavettes har filmat sin döde far John Cassavettes manus med mamma Gena Rowlands i en av rollerna. En man kommer ut från mentalsjukhuset efter tio år och upptäcker att hans fru är omgift och lever ett stabilt familjeliv.

År: 1997
Justina Machado
Tito Larriva
Tony Marsico

Dan banan

En oemotståndlig kärleksberättelse med äkta djup.
Sean tillsamans med de andra briljerar och skapar en övertygande show utan dess like.
En förtrollande historia som skänker tårar och väcker kännslor.

Oförglömlig romantik på vita duken.
Det här får du leta efter.

Oerhört bra. mycket verklighets trogen och den visar sanningen

Dan banan

En oemotståndlig kärleksberättelse med äkta djup.
En förtrollande historia som skänker tårar och väcker kännslor.

Oförglömlig romantik på vita duken.
Det här får du leta efter.

Daniello_

Fy, så duktiga skådisar och ändå blir det bara gräsligt tillslut. Det här skulle dom tackat nej till. Den har alla förutsättnigar för att det ska bli kanon. Men tycker ändå att alla tre spelar fantastiskt, men filmen och storyn håller inte alls. Blev en "jaha" upplevelse,vilket jag hatar!

Maxthieriot

Ganska bra film vet inte vad jag ska skriva om den.

Ett fängslande och originellt drama. Dock var inledningen väldigt långsam - det tog en god stund innan filmen blev intressant. Väldigt fint samspel mellan huvudrollerna. Visst medger jag att det faktum att Frankrike varit med om att göra den här filmen märks - jag finner det väldigt underligt att John Travolta svär åt sin dotter och ger henne en öl för att få tyst på henne. Smått ojämn och framför allt udda historia, men utan tvekan en fyra. Otroligt vacker, charmerande och välspelad film.
"Can you type 170 words a minute? Can you sew? Can you dance? What can you do?"

BeckyLou

En film i Cassavetes anda, och da menar jag John, inte "Dagboken"-Nick. Ett bra manus med engagerande karaktärer, Penn och Wright Penn är ljuvliga att se tillsammans.
Lite väl enkelt slut, kunde tagit upp mer svara fragor.
Mycket sevärd, en fyra!

Elysium

Knappt att jag kan ge den här filmen godkänt. Den är känslosam och har bra skådespelare men det händer ingenting. Långtråkig och onödig.