Min stora kärlek

Handling: Bröderna Farrelly är tillbaka med en komedi om Hal. En man som följer sin döende fars råd och endast går ut med kvinnor som är mer eller mindre fysiskt perfekta. Hal ser kvinnor endast som sexobjekt tills dess att han blir hypnotiserad till att se deras inre skönhet.

År: 2001
Rob Moran
Joshua 'Li'iBoy' Shintani
Kyle Gass
Laura Kightlinger

en ganska bra film som lär oss att döma efter insidan. Men annars bara ännu en dussinkomedi

Angelus

En mycket bra film, rolig, gripande, spännande, bra dialoger, bra skådespeleri speciellt av jack Black, snyggt foto, bästa scenen i filmen var när jack pratar med en liten flicka i sjukhuset o säger " hello beautiful"

Jag måste hävda att detta INTE är en romantisk komedi. En komedi är det kanske - en emellanåt ganska plump sådan. Filmen är konstigt klippt, fylld av onödiga scener och ingen särskild gnista. På slutet försöker den vara en romantisk komedi, men allting sägs automatiskt och övertygar inte det minsta. Ändå har den något som räddar den från att bli underkänd - förmodligen Susan Wards underbara utstrålning.

Slätstruken komedi med annars en helt suverän Black i huvudrollen.

Nienna

En helt okej film men inte så mycket mer. Den har sina små stunder då den glimtar till men i övrigt är den rätt så blek.

Helt okej, men det var nåt som fattades tyckte jag..

rätt rolig men är de hela ett skämt med "större" personer eller ska den ge ett budskap till dem?

eliiiin

Denna film har faktiskt ett väldigt bra budskap, och går emot strömmen lite i alla fall. Men mer än tre poäng får den inte!

Evenstar_92

Jag har typ en liten crush på Jack Black, han är ju så himla söööt :)
Aja, när jag första gången såg jag den här filmen tyckte jag att den var fantastisk, köpte den genast.
Men jag måste ha varit hypnotiserad (;D) när jag såg den första gången, för jag gillade den inte alls andra gången, förutom Jack då som gör hela filmen.
Den är på tok för lång, handlingen liksom segar sig fram.
Men dock medför den ju ett bra budskap tycker jag, att insidan är viktig.
Men jag vet inte, om man är i ett förhållande där man äcklas av hur sin partner ser ut kanske man ska överväga att dumpa denne innan det är försent.
"Kärleken är blind" Tycker jag passar som väldigt bra beskrivning på den här filmen.

Jätte bra film och den har en mening också " man ska inte se på utsidan utan på insidan "..