Drömbilden

Handling: Olyckliga Kate skaffar sig en låtsaspojkvän. Men så vill hennes chef träffa honom.

År: 1997
Bray Poor
Daryl Edwards
Faran Tahir

IWantItThatWay

Jättebra film. Tycker att Jennifer Aniston är jättebra som vanligt och det är en bra, men ganska vanlig handling

Ganska bra film med kända skådespelare!

En helt okej film, fungerar att kolla på om man inte har något bättre för sig. Lite löjlig emellanåt, men en svag trea är den i alla fall värd.

Har ingen speciell kommentar om den här filmen. Men jag tycker att den är sevärd iaf.

Shellix

Förutsägbart och bara smått komiskt. Så steriotypisk att bara det får en att skratta. Flicka blir kär i pojke. Flicka träffar annan pojke. Ny pojke gillar flicka, men flicka har bara ögon för pojke nr 1. Pojke nr 1 visar sig vara något av en skitstövel. Flicka inser att hon har varit blind och att pojke nr 2 har varit Drömprinsen hela tiden. Jaha. Så romantiskt då.
Helt klart en blunder av Bacon att tacka ja till den här filmen, det här var inte rätt sorts roll för honom tycker jag. Aniston därimot kan inte klara av andra rolltyper än den hon har i den här filmen.

Anspråsklös, men underhållande rulle med bra skådespeleri.

Mikkis

En typisk Film a lá Jennifer Aniston

Drömbilden, en typisk kärleks saga. En film där man kan räkna ut slutet inom första halvtimmen. Men den är fortfarande otroligt bra. Jennifer Aniston går igenom filmen med glimten i ögat.
Ett MÅSTE enligt mig som är ett stort Jennifer Aniston fan. Om ni är den som gärna gråter en tår, och nästan sitter och hoppar i tv-soffan om att det ska bli just dom fast man vet så väl att det bli dom till slut. Då är det här en film för dig. Jag LOVAR du blir inte besviken.