Kärleken checkar in

Handling: Jennifer Lopez spelar rollen som Marisa Ventura, en ensamstående mamma som bor med sin lille son Ty i ett sunkigt kvarter i Bronx. Hon arbetar på ett av Manhattans finaste hotell för att försörja sig själv och sin son. En dag då hon provar en rik gästs kläder, kommer senatorkandidaten Chris Marschall in, och han blir genast förälskad i Marisa - han vet dock inte att hon bara är en hotellstäderska.. Kärleken spirar mellan de två, men vad kommer att hända när Chris får reda på vem Marisa egentligen är?

År: 2002
Bob Hoskins
Lisa Roberts
Maddie Corman
Sharon Wilkins

Copyright Sony Pictures Entertainment (SPE)

Den här filmen blev aldrig riktigt intressant, dels för att man inte riktigt fick lära känna karaktärerna, dels för att den aldrig riktigt började. Sen är detta ju en romantisk komedi, så man får ta det för vad det är och förvänta sig ett förutsägbart slut.

Olofsson

Den bästa kärleksfilmen jag sett, helt klart. Mycket bra skådespelare, dock blir manuset en aning förutsägbart i vissa situationer, dock har manuset en röd tråd. Handlar om en städerska på ett lyxhotell i New York. En dag provar hon en av gästernas kläder och då Marshall, en mycket viktig person inom politiken, får syn på henne tror han att hon bor på hotellet. Ovetande att tjejen egentligen är en hotellstäderska träffas de ofta och han faller för henne. Känslorna spirar från båda håll till slut, men vågar hotellstäderskan (Lopez) avslöja sitt sanna jag? Blir han besviken då?

IWantItThatWay

Filmen är på något sätt dålig, men ändå bra.
Jag tycker inte om Jennifer Lopez som skådespelare och den där killen hon blir kär i har typ ett stenansikte.
Man somnar lätt av filmen, så alla som har svårt att sova, köp den här filmen och titta på den när du försöker sova.

stilis

En välspelad, underhållande, romantisk och en Feel-good film.

Rekommenderas starkt!

AniloraK

Alltför smörig för min smak!

IWantItThatWay

Filmen är på något sätt dålig, men ändå bra.

En bra film, tycker mycket om den. Får en stark 3:a

eliiiin

Alltså, den här filmen är bara en i mängden. Jag kommer inte att komma ihåg den! Det är en mysig, dock förutsägbar, kärlekskomedi, men inte mer!

den är bra och så men kanske inte en sån bra film att man typ ÄLSKAR den

e_mange

En typisk amrikans film, precis som jag älskar dem.