Birth

2,2

Handling: Det har tagit Anna 10 år att få ihop sitt liv efter hennes mans död. Men nu ser återigen framtiden ljus ut. Hon är kär och ska snart gifta sig med sin nya kärlek Joseph. Då blir hon uppsökt av en 10-årig pojke som påstår sig vara hennes döde man Sean och han varnar henne för att gifta sig med Joseph. Anna blir först arg och och ser det hela som ett pojkstreck. Men pojken vägrar att ge sig han dyker upp i byggnaden där hon bor, skriver brev och ringer till henne för att övertyga henne om att han är Sean. Talar han sanning, är han verkligen hennes döde man?

Regissör: Jonathan Glazer
Ted Levine
Cara Seymour
Scott Johnsen
Gregory Smith

Ganska konstig och annorlunda film, inte alls som jag hade förväntat mig. En 2:a får det bli för underbara Nicole Kidman.

Månsken

En ganska seg men annorlunda film. Jag blev inte lika imponerad av Nicole Kidman som jag brukar bli. Ibland tyckte jag att det var lite spännande men jag har lite svårt att förstå syftet med denna film.

Venschla

Inte lite konstig...

producenten

Special movie.. Den är lite läskig och svår att ta till sig. Den lämnar mycket utrymme för egna tolkningar.

Den var väl bra men jag trodde att nicole kidman skulle spela bättre och handlingen skulle vara mer romantisk och så och jag hadde förväntat mig något mer..men den får en 2:a och det förtjänar den !!

die_hard

läskigt värre tycker jag iaf

En märklig och underlig film. Under tiden känns filmen spännande, men slutet gör att det hela känns rätt meningslöst. Ovanligt att se Nicole Kidman med kort hår.