Waking Up in Reno

2,3

Handling: Möt Roy & Candy och Lonnie Earl & Darlene. Två lyckligt gifta par och goda vänner, som tror att de känner varandra så bra att de utan problem kan fira semester tillsammans. I en splitter ny Chevrolet Surburban sätter de kurs mot Monster Truck-showen i Reno.

Allt är frid och fröjd ända tills Candy berättar att hon är gravid. Detta kommer som en stor överraskning, framför allt för Roy som fått beskedet att hans sädesceller inte längre är funktionsdugliga. Det är bara det att han ännu inte berättat den nyheten för Candy.

Eftersom det är uppenbart för Roy att det finns fler tuppar i hönsgården kan han välja att antingen konfrontera Candy och åka hem igen eller låta sig frestas av de lokala attraktionerna på resan.

År: 2002
Cleo King
Billy O'Sullivan
Chelcie Ross
Brent Briscoe

Små rolig film, men ämnet dom skämtar om är inget roligt att skämta om igentligen. Men filme får ändå en svag 3:a. Funkar att se engång

Jag tycker det roliga i den här filmen inte är något att skämta om. Den kändes inte verklighetstrogen på slutet, så enkelt är det inte. Men den var ändå underhållande och fungerar att kolla på. Svag trea.

Kejnoo

En film som ger ett par skratt men inge mer, det är en sådan där film som man ser på tv när det inte finns något annat.