Cheaptrick:s sida

Skicka ett privat meddelande (PM)
Min bevakningslista
Presentation:

Tjena!
Jag heter Stina och är 15 år och än så länge sitter jag i nybörjarsitsen och försöker beblanda mig i de proffsiga filmrescensenternas allra innersta kretsar!
höhö.

Jag har på senare tid kommit på att film är något som ligger mig varmt om hjärtat.
Även om jag också som liten älskade film är det inte förrän nu jag verkligen börjat fördjupa mig i just film. Dock har jag än inte så mycket mer erfarenhet än vad Disney's tecknade filmer har erbjudit mig under åren. Men det är inget fel med det, Disney is the shit!
Anledningen till att jag är inne på att just recensera filmer beror på att det är en perfekt hobby för mig där jag blandar att kolla på film och tycka och tänka! (Just tycka och ha åsikter om saker är något jag är bra på.)

Jag ska försöka utveckla mig mer på Filmpunkten och vara uppdaterad i forum och allt annat som händer! Kolla gärna in mina recenseringar och filmtips som snart kommer, och tyck gärna till!

pussit.

Ort: Halelujah
Hemsida: http://
Min biodagbok
Statistik:
Antal aktiva dagar: 17 ( i år)
Antal betygsatta filmer: 4
Medlem sedan: 2008-05-18 18:36:18