Dante's Peak

Dante's Peak Köp filmen på CDON

Handling: Dante's Peak ligger nära en stor vulkan, men ingen av invånarna kan tänka sig att den skulle få ett utbrott. Vetenskapsmannen Harry Dalton, som är på besök i staden , märker dock att något är fel. Helt fel. Men ingen vill lyssna på honom, utom den kvinnliga borgmästaren. Men snart får de annat att lyssna på...

År: 1997

Lee Garlington
Bill Bolender
Carole Androsky

Nefern

Trevlig underhållning, inget som sätter några spår i minnet (har även sett den en annan gång för länge sen och mindes inte nästan nånting av den från då), men den lyckas OK med storyn, skådisarna och dialogen. Ungarna är visserligen irriterande amerikanska och ibland är den grymt mycket töntig Hollywooddramatisk. Brosnan gör sig bra i sin roll.

Helt okej rulle för en kväll.

CuteLillangirl

En väldigt bra film och bra gjord...

izze65

En standardfilm inga speciella överraskningar,men välgjord och smått underhållande.Duger till ett kvällsnöje.

Lovlinesss_3

Tycker at detta är en helt okej film, spännande, otäck och romantisk.

Jag har faktiskt inte så mycket tt säga om den här filmen.

Arcadia

Dålig, Underhållande vissa stunder

madeleine_g

Befinner mig lite i gränslandet när det gäller den här filmen. Effektmässigt så tycker jag mycket om den och efter att ha kollat upp en del fakta angående vulkaner så kan jag säga att resarch har dem åtminstone lagt ner lite arbete på. Men skådespelarna tycker jag väl inte gjorde så speciellt bra ifrån sig.. nja det får blir den gamla vanliga hederliga 3:an.