Accepted

Ungdom:

Accepted Köp filmen på CDON
Ungdom:

Handling: När ”B” och hans kompisar inte kommer in på college löser de problemet själva … och startar ett eget college! Snart är tillvaron ett enda stort poolparty med bikinibrudar och ett massivt dilemma uppstår – att övertyga studenterna och myndigheterna att deras bluff-college faktiskt är på riktigt!!

Regissör: Steve Pink
Blake Lively
Mark Derwin
Kellan Lutz

Julskinkan

En tonårskomedi som faktiskt är rolig utan att bara vara fånig eller pervers. Det finns en poäng i allt som händer. Skådespelarna är bra, manuset är bra, arrangemanget är bra, skämten och de små trixen i filmen är riktigt bra. Man går ifrån tvn utan att komma ihåg handlingen men man har med sig en skitskön känsla av lugn och glädje.

Detta är en skruvad ungdomskomedi i samma anda som Deltagänget (1978). Filmen följer sin mall väldigt plikttroget - den erbjuder inget nytt, men är ändå ganska kul och charmig. Till skillnad från de flesta andra filmer i den här gruppen levererar den ett mycket tänkvärt budskap, och avrundningen var helskön - dock även rätt cheesy. Upplägget känns tyvärr ogenomtänkt, och logiken haltade rätt ofta. Men skådespelarna skötte sig helt okej. Bäst var Justin Long och Blake Lively. Se denna en gång och njut - mycket mer tål den inte. Svag tvåa.
"This place is awesome. Now I can get hepatitis."

Väldigt orealistisk och naiv film. Det räckte med att läsa vad filmen handlade om för att kunna lista ut slutet. Å andra sidan finns det en hel del roliga scener. Budskapsscenerna på slutet är så löjliga att man vill spy. En svag 3:a.

Jollanboll

usch! korkad och inte alls rolig. Sen att den försöker ha ett budskap med två ganska töntiga tal som huvudkaraktären får hålla gör det bara ännu sämre. En orealistisk film utan glimten i ögat. Sen den vanliga, stereotypa kärlekshistorien som dessa filmer tenderar att ha som i detta fall är helt ointressant.

rolig film faktiskt helt klart sevärd

EN bra komedi helt enkelt.

movie-king

sjukt rolig och bra film! :D

IWantItThatWay

Filmen har många roliga stunder, men handlingen känns väl sådär.. och några skådespelare är inte så värst trovärdiga. Dessutom började jag tröttna lite på filmen efter ett tag. Så de blir en tvåa för min del.

En rolig och underhållande film, som handlar om ett glädjande ämne- att våga gå sin egen väg och stå för det.
Får en svag trea, då jag ändå tycker den var lite väl simpel.