Iceman 2

Sport:

Iceman 2 Köp filmen på CDON
Sport:

Handling: Före detta tungviktsmästaren George "Iceman" Chambers är i Ryssland för att spela in en reklamfilm, när han blir arresterad. Allt är snyggt arrangerat. De falska bevisen är vattentäta och Chambers ryker raka vägen till de beryktade ryska fängelserna. Där det arrangeras fighter.

Regissör: Isaac Florentine
Originaltitel: Undisputed II: Last Man Standing
Ingår i tema: Fängsligt förvar

Boxning

Michael Jai White
Scott Adkins
Eli Danker
Ben Cross

En mycket bra film, cool action och häftiga fighters

Halvtaskigt skådespel och foto. Dock relativt underhållande.

fille81

En av de bästa filmerna jag sett , riktig bra. Sådana filmer är väldigt bra

Gud vad den här filmen var grym! Jag hade inte stora förväntningar när jag såg filmen men jag ryktes med av stämningen i filmen. Den var rolig, seriös, stark och tuff. Trotts att 1an har en mycket bättra rollista så är faktiskt den här bättre än första filmen. Man har fått en större respekt för Michael Jai White efter att ha sett den här filmen. Oftast brukar den "tuffa-bad-boy-svartingen" vara ganska irriterande i actionfilmer men här är han riktigt tuff. Nu får man lust att se andra filmer med Michael Jai White.

PS: Michael Jai White är Spawn! Respekt!! :D

Bilbo_one

Går till en av de bättre filmer jag sett. Coola fightscener. Också en fin film om när George "Iceman" Chambers blir från en kaxig svart kille till en snäll omtänksam kille. Hoppas att många ser detta mästerverk. Klar 5:a

miox

den här filmen är bättre än 1

jacco

Riktigt bra fightscener och dåligt skådespel. En oldschool B-fightfilm av det bättre slaget.

Iceman (2002)
Undisputed III: Redemption (2010)
Boyka: Undisputed IV (2016)