Space Cowboys

Space Cowboys Köp filmen på CDON
2,5

Handling: Fyra minst sagt erfarna piloter som en gång i livet drömde om att bli astronauter. Ingen av dem lyckades eftersom NASA ansåg dem vara alldeles för stöddiga och arroganta. Nu får de sin andra chans att realisera sin ungdomsdröm. NASA vill att de ska få tag på en satellit på villovägar.

År: 2000
Blair Brown
Jay Leno
Nils Allen Stewart

Elisabet

Halvtrevlig film med min favorit Clint Eastwood. samt Donald Sutherland och några andra kändisar. Filmen är rätt kul till en början, då den med härlig och varm självironi driver friskt med de ålderstigna herrarna som vill ut i rymden. Och så länge dom håller sig på marknivå, tycker jag att den är skön, sen blir det bara för mycket. Läser man tidningarna, står det ingenstans om kvinnan som också är med i bild rätt ofta. Dåligt. Typiskt också. Jag känner igen henne från många andra filmer, det är Marcia Gay Harden ..., hon var med i Mystic River, bl.a.

denna film e godkänd inte världens bästa och inte världens sämsta..den e helt klart godkänd och den e framför allt små mysig tycker jag:)

Bilbo_one

Jomen visst som norrläningarna skulle säga. Jag gillade den trots det genomskinliga överspelet. Aja den var bra. Stark 3:a

Ganska häftig tycker jag. Den var helt enkelt underhållande och det var kul att se fyra gamla toppskådisar i en och samma film.
Jag har hört att Sean Conney först var påtänkt till att spela den roll som gestaltas av James Garner.

manne747

kul skådespelare i en rätt torr histoia

korp72

En förutsägbar story som höjs av alla coolingar i rollistan.

die_hard

bravo clintan ej mera du

ernst

Bra spel av de gamla rävarna Clintan, Sutherland och Jones men handlingen är intetsägande och förutsägbar.
Hårdast - Clintan, alla gånger

Filmen är både i färg och svartvit