Wonder Boys

Wonder Boys Köp filmen på CDON

Handling: Några turbulenta dagar i författaren och professorn Grady Tripps liv. Han har just gått igenom sin tredje skilsmässa, gjort en gift kvinna och kollega med barn och dessutom har han skrivkramp. En av hans studenter, James, har bara ett problem - att hitta en jacka som en gång tillhört Marilyn Monroe!

År: 2000
Alan Tudyk
Philip Bosco
George Grizzard
Kelly Bishop

Ett riktigt sömnpiller, höll på att somna. Michael Douglas karaktär irriterade mig.

jag blev ställd av hur dålig den här filmen egentligen är. ingen mening och det känns som det bara var slöseri med tid att se filmen.

Helt okej film med några underhållande scener. Fast det bästa med den är det utmärkta skådespeleriet.

Den här filmen fångar en direkt och jag kände genast att det var en otroligt bra film. Men mot slutet av filmen blir allt så utdraget och ibland långtråkigt. Men filmen är ändå väldigt bra och sevärd.

tennisemme

Den här filmen är bara så bra. Den är konstig och mitt i allt konsigt är den rolig. Det blev många skratt och det hade jag inte väntat mig. Musiken är bra, bl a John Lennon (när de sitter i bilen dagen efter att James skjutit hunden) och Bob Dylan vid flera tillfällen. När slutet av filmen närmar sig känns det som om, shit hur kommer det här att lösa sig eller kommer det ens att göra det? Bra skådespelarinsatser. Och kul att de fått med Marilyn Monroe i filmen. Ingen Hollywoodrulle. Den här filmen måste alltså ses!

Elysium

En helt okej film. Jag lyckades hålla mig uppe hela filmen, eftersom den var bra. Bra skådespelare och bra handling även om den var lite seg och tråkig ibland.

Mikael

Helt okej film, men räcker inte till en 3:a.