Bring It On - In It to Win It

Sport:

Sport:
2,2

Handling: East Coast Jets har med sin laganda och attityd dominerat Cheer Camp-mästerskapen de senaste åren, men i år tror de energiska tjejerna i West Coast Sharks att de har vad som krävs för att vinna. Men när olyckan är framme och deras vinstdrömmar står på spel, inser ledarna för de båda teamen att de måste samarbeta och satsa allt för all lyckas!

Regissör: Steve Rash

Adam Vernier
David Howard
Michael Thomas Dunn

Savannah

Lyssna till "Pärlan"! Uselt skådespeleri och en osannolik intrig duger åtminstone för en slappardag, eller när du ligger hemma och är förkyld. Blir säkert bättre med antalet febergrader!

alltså jag kommer inte ihåg så mycket så allså jag tycker den var sådär.

Det här är nog den bästa i filmserien tycker jag! Se den!

Sallee

Efter att ha sett nu alla fyra "Bring it on" filmerna så är 3:an helt klart bäst, absolut ingen tvekan. Den här filmen hade kanske varit lika bra om inte de usla skådespelarna hade varit med. Inget speciellt med denna film, förutom den snygge "Penn" (Michael Copon).
Allt var så otroligt förutsägbart.

Nej, en film som räcker att se en gång. För er som aldrig sett någon av dessa filmer, förvänta er inte så speciellt mycket, iallfall filmerna från 2004 & 2007.

Betyget hamnar på en svag 2:a

TheHobbit

Ännu en skrattretande och ytterst förutsägbar bring it on film. Som alla vet så går det bara inte att ta dessa filmer på något som hellst allvar. Man ser dom bara för ett gott skratt en tråkig eftermiddag.

När ska dessa filmer få ett slut undrar jag?
men på grund av något flabb här och där så får det bli en svaaaaag tvåa.

olleen

en av dom bästa filmerna jag sett, kan se den om och om igen. jag är fast. älskar cheerleading, och penn är ju snyygg :D

Helle85

urlöjlig o typisk amrikansk film

Bring It On (2000)
Bring It On Again (2004)
Bring It On - All or Nothing (2006)
Bring It On: Fight to the Finish (2009)