Bring It On Again

Sport:

Sport:
2,2

Handling: En ny grupp hejarklackstjejer utmanar alla i en tävling där endast seger räknas!

Regissör: Damon Santostefano

Kevin Cooney
Faune A. Chambers
Bryce Johnson
Richard Lee Jackson

En såfär film kanske inte en av dom bästa..

Inte lika bra som första filmen men den klarar sig ändå för en tvåa.

olleen

jag har bara sett den andra hälften av filmen, men det jag såg tyckte jag var kasst. den är väldigt enformig och helt enkelt dålig i mina ögon.

zpexan

Helt ok, dansarna var lika bra som i första filmen, men inte lika bra handling.

Ana-Ana

Det är så illla så jag tror jag spyr? Hur F** får man ens tillåtelse att visa sån här skit, jag blir så himla frustrerad. Vilken levande själ kan säga att den här är bättre en ettan, det är skamligt!
Plus; 1:an hade inte ett dåligt slut, ettan hade ett rättvist slut, det är bara perfektomaner som tycker ettan hade ett dåligt slut, men vi andra tycker ivf att det var ett REALISTISKT slut.
Den här filmen spolas ner i toaletten på en gång, fy böverlen!

Sweet_Jenny

Första filmen var en smula bättre (2000) ... Inget man ska köpa... man ska se det på tv... Fast dem lyckades med denna film också. Medel trea. Såg just när jag sökte efter denna film att det finns en "Bring it on" 2006... ännu en uppföljare?! Aja... den kanske är bra.

Mikkis

Nej! Den här uppföljaren var inte godkänd. Den funkar att se på. Men nej tack det är absolut inget jag ser igen. När man ser den så väntar man bara på ögonblick man fick uppleva i ettan men som aldrig kommer i denna uppföljaren. Men visst om man är för sånna här filmer så visst. Men jag är inte riktigt en typisk flick, cheerleader så där.
Så av mig får denna Bring It On Again bara en 1:a av mig.

Bring It On (2000)
Bring It On - All or Nothing (2006)
Bring It On - In It to Win It (2007)
Bring It On: Fight to the Finish (2009)