Bring It On

Sport:

Sport:

Handling: Hejarklacksledaren slutar på skolan och en ny tjej ska bli ledare. När hon ska få in en ny tjej i truppen får hon en obehaglig överraskning: Alla deras trick har den förra ledaren stulit från en annan hejarklack...

År: 2000

Natina Reed
Brandi Williams
Lindsay Sloane
Bianca Kajlich

Hur kan sån här skit få produceras. Okej, kanske en film för flickor i åldrarna 10 - 13 men för övrigt så finns det ju absolut inget att hämta! Och Kristen Dunst, har aldrig förstått mig på hur hon kan ha blivit så stor. Hon är ingen trovärdig skådespelerska!

En ganska så tråkig och töntig film med många av dem vanliga klichérna som ska vara i en High School film. Är inte så förtjust i High School filmer dock. Kirsten Dunst höjer betyget till en 2:a.

sara-H

en väldigt bra film , men förväntade mig mer

Bra skådespelarinsatser och filmen har både humor och allvar. Kanske lite töntig då och då, men den håller verkligen måttet för en stark trea!

Bra film som är värd att se, den har även sina roliga stunder! Häftigt att se på all dans

tuffa tjejen

Rolig komedi med bra handling och duktiga skådespelare i, ett plus för sångerna som också var jätte bra!

idai

EN bring it on film räcker gott och väl för mig..

Bring It On Again (2004)
Bring It On - All or Nothing (2006)
Bring It On - In It to Win It (2007)
Bring It On: Fight to the Finish (2009)