Sex and the City 2

Handling: Flickorna Carrie, Samantha, Charlotte och Miranda är redo att igen ta över New Yorks gator i glamour och humor.

År: 2010
Raza Jaffrey
Omid Djalili

Copyright Warner Bros.

fantaisha

Om man är ett stort fan av Sex and the City som jag är så gillar man ju självklart denna film! Den här filmen har en fördjupad handling om äktenskapet och att hamna i den s.k. "vardagen". Men filmen har även mycket fint att titta på; kläder, Abu Dhabi och snygga människor. Så som sagt, gillar man SATC så får man bara inte missa den här! :)

Pesole

Jag vet att jag inte tyckte om ettan speciellt bra, men jag var bara tvungen och se tvåan också, men den var ännu sämre än ettan, gillade inte alls handlingen.

En bra, underhållande film, kanske inte riktigt lika bra som försa filmen men helt klart en film som rekomenderas. Får en 4:a

en helt okej film, men det börjar bli tjatigt. Personligen hatar jag uppföljare, men denna var en värdig en.

En riktigt underhållande film, med många komiska incidenter. Rekommenderas!

Milla86

Lite fånig, den första filmen var något bättre. Trots det är det roligt att fortfarande följa tjejerna. Det känns nästan som att man har lärt känna dem nu efter serien och bägge filmerna.

Det faktum att Carrie, Miranda, Charlotte och Samantha har blivit lite för gamla för det lättsamma liv de lever, gör att det känns ytterligare lite överdrivet.

Filmen är helt okej, men jag vill helst inte se en tredje.

KarinLovisa

En stark trea! Förstår inte medias beskrivning av filmen. Hoppa över ettan och gå direkt till tvåan. Denna film är bättre och mer lik tv-serien.

fantaisha

Biopremiär: 2010-05-27