Gossip

2,5

Handling: Nio svenska skådespelerskor och tillika väninnor har alla provspelat för en prestigefull roll. Deras kaotiska liv skildras under den extra kaotiska dag då en av dem fyller 40 och då de dessutom ska få besked om vem som fått rollen.

År: 2000
Peter Andersson
Brasse Brännström
Peter Haber

svart diamant

här kankse ska tilläggas att jag är otroligt intresserad av film, teater och skådespelare i allmänhet. Då en film som visar hur det går till bakom kulisserna är då självklart jätteintressant ur min synpunkt. dessutom är Margaretha Krook, Harriet Andersson, Lena Endre och Stina Ekblad några va mina favoritsådespelare.därför kan jag inte kommentera så mykcet varför "Gossip" får en 5:a. det har med mina intressen att göra.

Helt okej rulle med många sevärda skådespelare.
Intrigen var ganska underhållande och orginell.

K Sork

En ointressant film som man laddat med kända namn för att locka, men som inte blir bättre för det. Vem intresserar den?

Robert_Eriksson

Massvis av kända skådespelare men en väldigt dålig film.

Pesole

Detta är en jätte bra film, och den måste bara se, ni bara måste. För den här filmen kan man inte bara inte missa. Det är en av dom bästa filmerna jag har sett, och jag skojar inte om det. Ni måste bara se den, för denna film är så himla bra, Helena Bergström, Pernilla Agust, Lena Endre, Marie Rickardsson, Mikael Persbrant, Brasse är några som är me, ni måste bara se den. Det är en order att ni ska se den, för om man inte ser denna film så vet jag inte vad jag ska säga egentligen, men man får väll göra som man vill, men mitt tips är att se denna bra film!!

MovieLoover

Jag såg den nyligen men kommer knappt ihåg den, den var rätt oitressant och kortsagt inte så bra!