Shark Attack

1,6

Handling: I en afrikansk fiskeby forskar en marinbiolog. Hans liv tar dock en helt ny vändning när hans vän blir det första offret i en rad brutala hajattacker.

År: 1999

Anton Dekker
Tony Caprari
Dave Ridley

Shadowfax

Trevligt att se riktiga hajar för en gångs skull, däremot tar det bort spänningen totalt. De konstgjorda hajarna i filmen ser direkt dåliga ut. Varför fattar ingen att hajar är blanka? Och varför var de tvungna att förstora munnen? Kunde de inte tagit en riktig haj i de scenerna med? Nåja. Filmen är ganska händelselös och trög. Finns ingen spänning alls. Svag tvåa!

Hollow_Inside

Såg filmen igår, men ja va lite onykter å mådde inge vidare å inte mådde man bättre av att se hajar som åt upp mnniskor ungefär...

Jag hade väldigt svårt för den här filmen. Den är inte läskig alls och hajscenerna är ofta direkt tagna från "National Geographic" och liknande dokumentärprogram om hajar. Inte bra helt enkelt. Stark etta!

stankovic

Riktigt dålig haj film ännu engång.

Crocodile

Skit bra film
Effekterna var skit bra hajarna var skit bra gjorda
Och action Scenerna var skit bra.
Ljudet var bra musiken var spännande.
SKådespelarna var Skit bra.
Filmen var bara 91 minuter lång.
Handlingen var skit bra.

5/5

Hollow_Inside

Shadowfax

Idealiskt manus för den här skitfilmen hade varit om hajen hade konsumerat huvudrollsinnehavarna och manusförfattaren inom de första 5 minuterna av filmen.

Hanes

Bra hajar men korkat manus

Shark Attack 2 (2000)
Shark Attack 3 - Megalodon (2002)