sendro:s sida

Skicka ett privat meddelande (PM)
Min bevakningslista
Presentation:

Mitt namn är sendro och min passion för film och berättelser är ofantlig.
Fattar jag intresse för en film så vill jag ha reda så mycket som möjligt om den allt från första idén till slutresultatet.
Nu är jag inte den typen som bara sitter inne och tittar på film medan livet rusar förbi.
Jag är lite av en mångsysslare, fast det är just film som ligger mig varmast om hjärtat.
Själv skulle jag vilja hålla på med film, men jag befinner mig bara på manusstadium än så länge. jag har regiserat ett pat teaterpjäser och det var kul.
Det är själva skapandet som är en stor del av tjusningen, och film är ett perfekt föremål för att skapa.
Jag älskar att prata om allt som har med film att göra så är det något ni undrar eller vill konversera om så känn er fria att bara säga till.
MVH: Sendro
Presentation:

Mitt namn är sendro och min passion för film och berättelser är ofantlig.
MVH: Sendro
Namn: sendro
Ålder: 48
Ort: Malmö
E-post: maul15@hotmail.com
Hemsida: http://
Favoritfilm: Det finns många som är bäst inom sitt område
Min biodagbok
Statistik:
Antal aktiva dagar: 149 ( i år)
Antal betygsatta filmer: 55
Medlem sedan: 2003-11-08 21:45:35