Magiska systrar

Handling: Om en kvast faller till golvet betyder det att besök är på väg. När månen omringas av en cirkel betyder det att olyckan är nära. Och de män som kvinnorna i släkten Owens förälskar sig i är dömda till att dö i förtid. Systrarna Sally och Gillian Owens blir vid ung ålder föräldralösa och uppfostras av sina mostrar. Sally bestämmer sig för att aldrig bli förälskad, medan Gillian reser hemifrån för att få sitt lystmäte i män och vilda fester. Då Gillian får problem med pojkvännen åker Sally hem för att hjälpa henne. Detta startar en rad märkliga händelser som involverar både en zombie, en perfekt man och en förbannelse.

År: 1998
Annabella Price
Camilla Belle
Lora Anne Criswell
Margo Martindale

Detta kunde jag aldrig tro när jag började se filmen. Det är magiskt och filmen är så okrystad att det nästan är oförskämt, detaljer och aldrig tråkigt. Kidman är bra men Bullock gör en av sina bästa roller som jag hittills sett henne i - hon imponerade med sitt subtila sätt och enkla ansiktsuttryck och rörelser. Jag gillade denna film och kommer se den med nöje igen.

LillyFriend

Den här filmen är jätte bra med en bra regissör.
skådespelarna heter Julia Roberts och Nicole Kidman på riktig. Filmen handla om en av systrarnas man dör han blir på körd. Och sen får hennes syster en Förbannelse. Dem blir ochså kidnappade.

Cruel_Intentions

Diggar filmen starkt! Bra skådisar, riktigt underhållande manus, och musiken är suverän! allt är bra. GIllar verkligen sättet de gjort filmen och allt! stark 3a

Pesole

En underbar film med Nicole Kidman och Sandra Bullock, en film med två av mina favorit skådespelare, verkligen älskade den här filmen. Handlingen är riktigt bra, allt är toppen bra med den här filmen, finns inga nackdelar med den.

Var ett tag sen jag såg den, men jag minns att jag tyckte om den. Ska nog se den ikväll när den går på tv, gör det ni också!

gud vad jag älskar denna film!!sett den sedan jag var liten.

producenten

3:an är för skådespelarinsattserna! Bra gjort av Bullock och Kidman! i am impressed

Cruel_Intentions

LillyFriend

Den här filmen är jätte bra med en bra regissör.