40 Year Old Virgin, The

Handling: Töntiga 40-åringen Andy blir för första gången inbjuden till arbetskompisarnas pokerkväll och efter lite grabbsnack upptäcker killarna att han är oskuld. De bestämmer sig för att hjälpa stackars Andy på traven och mer eller mindre tvingar honom till att umgås med dem och bli lite mer som de är - allt för att Andy ska få sig lite.

Regissör: Judd Apatow
Gerry Bednob
Shelley Malil
Kat Dennings

Savannah

Gillar ni combon jättevulgärt och romantiskt, så är den här rullen okej. Kunde givetvis ha blivit betydligt roligare, men det duger för stunden - om man har den här sortens "under bältet"-humor...och slutet förlåter det mesta tycker jag!

en mycket rolig film :)

Pesole

Den här filmen är relativt roligt, jag tycker den är riktigt roligt att kolla på denna film. MEn det är inget mästerverk direkt.

Zitrioce

Riktigt rolig film med seriös humorcharm

Steve Carrell är ganska rolig annars trötttnar jag ganska fort på hela konceptet. Otroligt förutsägbar dessutom

Tildaa

Rolig, lite överdriven..

Småkul rulle med hyfsat spel.

Okej för en regnig söndag, klar tvåa.

Hmmm vet inte riktigt hur jag ska förklara vad jag tyckte om denna filmen. Känns som den verkligen är gjord för amerikanska tonåringar med dålig kvinnosyn, homofobisk syn och gillar orden "kn*lla", "k*k" och f*tta". Visst va den rolig och smart emellanåt men tyckte det va så mycket som förstörde filmen. Mjukporr för finniga tonåringar som aldrig sett bröst förut.

crishan

Får en 4 tack vare det "icke amerikanska" slutet.

crack_of_dawn

En film som inte direkt sticker ut ur mängden...
Underhållande för en kväll, men inte något att investera i, enligt mig.