Hattmakaren_Yngve:s sida

Skicka ett privat meddelande (PM)
Min bevakningslista
Presentation:

Jag är en skummis ifrån Karlshamn (jävla håla att bo i) som gärna utsätter mina medmännsikor för min sjuka humor. Mitt största intresse är film och jag gillar framför allt filmer där man får tänka till lite. Alltså inte exempelvis ointellektuella action filmer som bara är en ursäkt för att slänga in så många häftiga biljakter och explosioner som möjligt.

Gillar även fantasy och Science Fiction. Favoritregissören är Tim Burton. Älskar den sagolika, gotiska stämningen i hans filmer.

Favoritskådisen är helt klart Jim Carrey. Har gillat hans filmer enda sedan början av tonåren. Men ser helst honom i filmer där han får visa mer sidor av sig själv än den vi är vana att se. Blir ju lite tjatigt när det bara handlar om att få med så många grimaser som möljligt i varje film.
Presentation:

Namn: Paul Karlsson
Ålder: 42
Ort: Karlshamn
Hemsida: http://
Favoritfilm: Eternal sunshine of the spotless mind
Min biodagbok
Statistik:
Antal aktiva dagar: 11 ( i år)
Antal betygsatta filmer: 63
Medlem sedan: 2006-08-03 01:13:20