LittleDeadGirl:s sida

Skicka ett privat meddelande (PM)
Min bevakningslista
Presentation:

Hej,du!^^ jag heter Julia och är 13 år gammal.
Bor i Varberg som ligger i Hallands län.
Mina idoler e My Chemical Romance!!<33
Mina intressen är att teckna,vara med kompisar,shoppa,chatta och ha kul! XD
Mitt favoritland är ju såklart Japan!<33 Varför? hmm...svår fråga...det är nog för att Japan inte är som något annat land.Det har sin egen stil liksom. Jag brukar blanda in en del japanskt i min klädstil.Mest Hello Kitty!<3 Jag älskar Hello Kitty!^^
Annars så är min klädstil emo/punkig.
Jag älskar även manga! både at läsa och at teckna! Jag vill tipsa om en jättebra sida osm heter www.bcmanga.se. Det är en manga-sajt för nästan alla åldrar! Den äger!! Jag heter kaxtjejen på bcmanga^^ om ni har lust att skriva till mig där
Om jag ska beskriva min personlighet så är jag glad,sprallig,rolig,snäll,omtänksam,känslig och envis,hehe
Jag är ochså väldig intersserad av det övernartuliga.Jag tror på spöken.Jag kan se dem.Ni behöver inte tro mig,men så är det.

pust,nu orkar jag inte skriva mer fakta! zzz...

Puss o kjam hela da´n!<3
Presentation:

Hej,du!^^ jag heter Julia och är 13 år gammal.
Bor i Varberg som ligger i Hallands län.
Mina idoler e My Chemical Romance!!<33
Mina intressen är att teckna,vara med kompisar,shoppa,chatta och ha kul! XD
Annars så är min klädstil emo/punkig.

pust,nu orkar jag inte skriva mer fakta! zzz...

Puss o kjam hela da´n!<3
Namn: Julia Brühl
Ålder: 29
Ort: Varberg
E-post: jullan_betty_boop@hotmail.com
Hemsida: http://blackraggdoll.blogg.se
Favoritfilm: MÅNGA!!! kan inte välja!
Min biodagbok
Statistik:
Antal aktiva dagar: 18 ( i år)
Antal betygsatta filmer: 50
Medlem sedan: 2007-08-28 18:16:23