Fallet G

Fallet G Köp filmen på CDON

Handling: Van Veeterens enda olösta fall kommer upp till ytan igen när dottern till en privatdetektiv kommer och besöker honom. En våldsam hustrumördare som försvann under jord för flera år sedan verkar nu ha dykt upp med nytt namn och är inblandad i ett nytt mord. Van Veeteren har såväl professionella som personliga skäl att sätta fast honom.

Regissör: Rickard Petrelius
Thomas Hanzon
Dag Malmberg
Nadja Weiss

Dackell

Är en helt ok film, ändå en av dom sämre i serien! Den får ändå en stark 2. För alla Van Veetaren filmer är väldigt välgjorda! Väldigt sevärda också!

Klurig, spännande och imponerande bra!

Dan banan

Svag trea.
Spännande är det, och jag förundras över hur Veteren serien tycks imponera på mig.
I mina ögon är det här en värdig kriminalthriller som utan tveka kan ses.

Bra skådespelare lägger grunden i det hela.

AniloraK

smart, spännande och lagom klurig!

Venschla

Mycket sämre än de andra i samma serie. Fattar nästan ingenting och när jag väl fattar så tycker jag att den är dålig!

Bra skådespeleri,foto och storyn var också helt okej.Men jag gillade ändå inte filmen speciellt mycket.Spännande film men inget som jag gillade helt enkelt.Det får bli en tvåa.

En spännande film, men tycker tyvärr att historien är lite osannolik, och alla pusselbitar föll inte på sin plats. Får bli en trea denna gång.

Münsters fall (2005)
Carambole (2005)
Borkmanns punkt (2005)
Moreno & tystnaden (2006)
Svalan, katten, rosen, döden (2006)