Wrong Turn 3

1,6

Handling: En grupp människor finner sig instängda i ett skrotupplag någonstans i West Virginia, USA, och slåss för sina liv mot missbildade smarta kannibaler.

År: 2009
Todd Jensen
Tom Frederic

Copyright Twentieth Century Fox

BlackHawk

Usch vad dåligt.. Finns nog inte mycket som var bra i denna film förutom brösten i första scenen.

Snälla, sluta med den här fortsättningen också hallå man vet ju ändå att de flesta dör, 2 överlever och mutanterna lever vidare även hur många gånger man skjuter dom punkt slut

En längre recension känns bara onödig.
Etta, inte mer.

Danme83

Bättre en tvåan är den men inte mer, det va dåliga mord scener och dem kunde ha valt en mycket bättre regissör en Declan.

heroin

Om möjligt ännu sämre än tvåan.
Att det kan finnas någon människa som tycker att det här är bra är helt obegripligt.
Löjlig, osammanhängande och flummig handling.
Tom jag som heterosexuell tjej tycker brösten i början var filmens enda behållning.
Jaja, nu har jag utfärdat min varning i alla fall.

Crocodile

Ok, Det flesta skådespelarna var väldigt dåliga och passade inte som sina roller. Declan O'Brien som regisserade den här filmen är inte en så bra regissör, ärligt talat så har inte Declan O'Brien regisserat så många bra filmer innan Wrong Turn 3 och därför börjar man undra varför får han regissera uppföljaren till två skit kända skräck filmer?
Special effekterna till den här filmen är mycket sämre än i det två tidigare filmerna i Wrong Turn serien. Tyvärr så är det brist på blod i den här filmen så ärligt talat så skulle den här filmen blivit lite mer lyckad om dem hade haft lite mer fejkblod i scenerna där Threefinger tar sina offers liv.
Jag hoppas på att det kommer en uppföljare på den här filmen för det skulle vara hämskt att Wrong Turn slutar med den här filmen med tanke på att det här är den absolut sämsta Wrong Turn filmen någonsin.
Tycker du om Wrong Turn 1 och 2 så rekommenderar jag den här filmen, Svag 3a.

En längre recension känns bara onödig.
Etta, inte mer.

BlackHawk