Den onda dockan 3

2,5

Handling: Andy verkar aldrig bli av med Chucky. När han sänds iväg för militär tjänstgöring inträffar en rad mord. Just det, Chucky är tillbaks. Och alla runt omkring Andy svävar i livsfara...

År: 1991

Terry Wills
Richard Marion

Copyright Universal Pictures

Crocodile

Det här är den absolut sämsta utav Den Onda Dockan filmerna. Nu har produktionen utav Good Guys börjat igen, det betyder att Chucky är tillbaka och ute efter Andy som flera år tidigare dödade Chucky.
Handlingen i Den Onda Dockan 3 är den sämsta utav handlingarna inom Chucky filmerna, men det finns delar utav handlingen som är bättre än det tidigare filmerna. Det är väldigt få utav skådespelarna som är bra och specialeffekterna är hyfsat snyggt gjorda men ljudeffekterna är väldigt dåliga och skapar absolut ingen spännninga överhuvudtaget.
Om du tyckte om de tidigare filmerna med Chucky så kommer du kanske tycka om den här men själv tyckte jag inte om den så mycket, men den är absolut sevärd.

Halloween_4

Det här är den dåligaste filmen av dom första filmerna. Jag tyckte det var så jobbigt att nästan hela filmen utspelades på ett militärläger. Ganska tråkig var den, och skådespeleriet var sådär.

stankovic

Inte lika bra som del 1 och 2 men chucky e coool.

Lika bra som 1an och 2an. Älskar Childs PLay serien väldigt mycket!

die_hard

inte lägre än 3a i alal fall

KatrinaL

Den är inte lika bra som de andra filmerna men fortfarande jättebra. Den är jätterolig och Chucky är fortfarande jätte gullig.

Filmen påminner mig om en tid då ungdomar spelades av ungdomar - inte vuxna som klädde ner sig för att passera som ungdomar. Visst är filmen bra, men som alla filmer om Chucky har den en ologisk touch som förmodligen bara har uppstått genom slarv. Inledningen är förutsägbar och slutet är för hastigt, men Den onda dockan 3 är en fullt acceptabel uppföljare.

Den onda dockan (1988)
Den onda dockan 2 (1990)