Saw VI

Handling: Specialagent Strahm är död och kriminalaren Hoffman har trätt fram som den självklare efterträdaren till Jigsaws arv. Men när FBI börjar bli alltför närgångna tvingas han sätta igång spelet igen och Jigsaws stora plan börjar närma sig en upplösning.

År: 2009
Regissör: Kevin Greutert
Originaltitel: Saw VI
Alternativ titel:Saw 6
Ursprungsland: USA, Kanada, Storbritannien, Australien
Längd: 01:28, 01:30 (VOD)
Tobin Bell
Samantha Lemole
Mark Rolston
George Newbern

Copyright Lionsgate

Snälla säg att de är slut nu! helt okej men snurrig, tycker det har gått för långt med hela storyn

Christiian2

Sämst av alla saw filmerna, blev riktigt glad över att jag inte såg denna på bio. man kan undra varför dom aldrig slutar utan bara fortsätter med massa onödiga uppföljare. tänker nog se alla saw filmer och får hoppas att de hittar på ett riktigt bra slut.

Håller ungefär lika hög nivå som del 3-5. Man blir inte så överraskad längre, men det är ändå bra underhållning. Det enda negativa kan väl vara att det börjar bli lite väl mycket att hålla koll på från tidigare filmer för att förstå denna.

Saw 6 är en billig kopia som borde ha gjords ordentligare.
Detta är tyvärr ett faktum.

Mycket imponerande fortsättning och bättre än femman. Personerna bakom det starka manuset missar inte mycket. Det kan tyckas krångligt och ologiskt men det är varken eller. Bara man har bra minne av de tidigare filmerna är det oerhört intressant mest hela tiden. Tror inte det finns någon filmserie någonsin som håller så här hög klass efter hela sex filmer som ej är fristående varandra. Är nu mer exalterad över sjuan än jag var inför sexan. Tobin Bell är fortfarande klockren i huvudrollen.

snälla snälla nån.låt det ta slut nu för sjutton.visst det va väl nånstans spännade men det e för rörigt men klipp från dem andra fem filmerna.men ibland va det bra och vissa lekar och sjuksystemet får en känga men det räddar den inte från en etta.nu får det gjärna ta slut

Den bästa "Saw"-filmen sedan 2:an. Spännande och ryslig.

heroin

Sluta producera fler Saw-filmer! Snälla.

Biopremiär: 2009-11-06

Saw (2004)